Saturday 22 October 2011

The Twilight Saga: Breaking Dawn HD Trailer Fanmade






Hai suma!!!... lama da x update blogku kan.. skrg kemunculanku dgn sharing trailer Breaking Dawn plak..hehehe.. excited gila aku tgu film francais ni di release yaa.. aduhai~ aku kan peminat setia Twilight.. hahaha.. buku ke4 ni psl Breaking Dawn mmg da lama aku nanti2kan.. dua kali da aku baca, mmg best gilak!!.. aku tak tau apalah yg menarik minat sgt novel tu, tp aku mmg sukak!! hahaha.. ada~ ermm, xkesah pun klu ramai xsukak Twilight, yg penting aku hapy.. cuz I'm into dat story.. novelnya mmg best, rugi sapa xbaca..


Film dia!! pun best.. kenak2 lagi pelakon dia Robert Pattinson, Kristen Stewart n Taylor Lautner !!!.. omg! dat was totally cool babe!!.. ak sabar tgu masuk panggung film ni.. tp bingung ni, since Mardila takda kat Tawau, siapakah sudi temani aku tgk Twilight ni..?? coz c Mar jak tu geng kamcing ku pasal Twilight ni..hahaha.. Think2x~


P/S : coming soon trailer Twilight : Breaking Dawn yg seterusnya dlm blog ku.. hope korank sukak! as I am~

No comments:

Post a Comment